Навчально-виробнича практика

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Керівник: Кіяшко Людмила Іванівна

Педагогічна практика у базових закладах є обов'язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв'язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Її безперервність та послідовність впродовж кількох років навчання дозволяє майбутнім педагогам відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня - «фаховий молодший бакалавр» - здобувати необхідний обсяг практичних знань і умінь.

Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення.

Основною метою педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами професійної діяльності; формування професійних умінь і навичок, необхідних для самостійного вирішення педагогічних завдань в умовах реального освітнього процесу; виховання потреби систематичного професійного самовдосконалення.

Педагогічна практика – найважливіша складова професійної підготовки майбутніх вчителів та вихователів. Успіх практичної підготовки студентів багато в чому залежить від співдружності, співпраці коледжу з базовими освітніми закладами.

Базами для проходження навчально-виробничої практики студентів коледжу є:

1. Красноградська ЗЗСО №1 ім. О. І. Копиленка Красноградської районної державної адміністрації Харківської області.

2. Красноградський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) № 2 Красноградської районної ради Харківської області.

3. Красноградський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) № 3 Красноградської районної ради Харківської області.

4. Красноградський багатопрофільний ліцей Красноградської районної ради Харківської області.

5. Красноградська гімназія «Гранд» Красноградської районної ради Харківської області.

6. Наталинський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області.

7. Піщанський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області.

8. Красноградський дошкільний навчальний заклад № 17 Красноградської міської ради Харківської області

9. Красноградський дошкільний навчальний заклад № 5 Красноградської міської ради Харківської області

    

  

У процесі активної практичної діяльності студенти оволодівають таємницями професії. Всебічну допомогу студентам надають методисти з певного виду практики, викладачі-предметники, наставники груп. У нагоді стає кабінет навчально-виробничої практики, де студенти можуть скористатися необхідною науково-методичною та онлайн-інформацією, літературою, навчально-методичними комплексами викладачів з певного питання.

   

Основними видами практик для студентів педагогічних спеціальностей є:

  

 

 

Уже традицією в коледжі стало проведення конкурсу педагогічної майстерності «Я іду до професії».

  

Під час підготовки студентів-практикантів до виконання завдань різних видів практичної підготовки методисти орієнтують їх на застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та технічних можливостей баз педагогічної практики.

У останні роки в коледжі з'явилась така форма організації педагогічної практики як дні відкритої практики.

  

  

Система організації практики у різних її формах, видах, а також якісне керівництво з боку досвідчених викладачів-методистів, забезпечує послідовність та неперервність практичної підготовки, сприяє професійному становленню майбутніх фахівців. Саме на практиці студент реально вчиться любити і розуміти дітей, сприймати їх такими, якими вони є, виробити в собі терплячість, відповідальність, почуття обов'язку. Працюючи з дітьми, студенти розуміють: щоб стати гарним вчителем чи вихователем, потрібно постійно займатися самоосвітою і самовихованням, оскільки одержані у процесі навчання знання та важливі професійно-значущі якості потребують постійного розвитку, прагнення неухильно рухатися до побудови інформаційного суспільства, оволодівати компетенціями ХХІ століття, вихованням медіа-грамотності та ставати лідером на ринку праці.

Офіційний сайт Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА" ХОР. Тех.підтримка Абасалієва О..

Разроблено в Divine Draft