Навчально-виробнича практика

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Керівник: Кіяшко Людмила Іванівна

Педагогічна практика у базових закладах є обов'язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв'язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності. Її безперервність та послідовність впродовж кількох років навчання дозволяє майбутнім педагогам відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня - «фаховий молодший бакалавр» - здобувати необхідний обсяг практичних знань і умінь.

Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення.

Основною метою педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами професійної діяльності; формування професійних умінь і навичок, необхідних для самостійного вирішення педагогічних завдань в умовах реального освітнього процесу; виховання потреби систематичного професійного самовдосконалення.

Педагогічна практика – найважливіша складова професійної підготовки майбутніх вчителів та вихователів. Успіх практичної підготовки студентів багато в чому залежить від співдружності, співпраці коледжу з базовими освітніми закладами.

Базами для проходження навчально-виробничої практики студентів коледжу є:

  1. Красноградський ліцей № 1  ім. О.І. Копиленка Красноградської міської ради Харківської області
  2. Красноградський ліцей № 2 Красноградської міської ради Харківської області
  3. Красноградський ліцей № 3 Красноградської міської ради Харківської області
  4. Красноградський ліцей № 4 Красноградської міської ради Харківської області (опорний заклад)
  5. Красноградський ліцей № 5 Красноградської міської ради Харківської області
  6. Комунальний заклад  «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області»
  7. Піщанський ліцей Красноградської міської ради Харківської області 
  8. Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 2 Красноградської міської ради Харківської області
  9. Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 5 Красноградської міської ради Харківської області
  10.  Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 17 Красноградської міської ради Харківської області
  11.  Дощкільний підрозділ Красноградського ліцею № 3  Красноградської міської ради Харківської області

 

 

    

  

У процесі активної практичної діяльності студенти оволодівають таємницями професії. Всебічну допомогу студентам надають методисти з певного виду практики, викладачі-предметники, наставники груп. У нагоді стає кабінет навчально-виробничої практики, де студенти можуть скористатися необхідною науково-методичною та онлайн-інформацією, літературою, навчально-методичними комплексами викладачів з певного питання.

   

Основними видами практик для студентів педагогічних спеціальностей є:

  

 

 

Уже традицією в коледжі стало проведення конкурсу педагогічної майстерності «Я іду до професії».

  

Під час підготовки студентів-практикантів до виконання завдань різних видів практичної підготовки методисти орієнтують їх на застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та технічних можливостей баз педагогічної практики.

У останні роки в коледжі з'явилась така форма організації педагогічної практики як дні відкритої практики.

  

  

Система організації практики у різних її формах, видах, а також якісне керівництво з боку досвідчених викладачів-методистів, забезпечує послідовність та неперервність практичної підготовки, сприяє професійному становленню майбутніх фахівців. Саме на практиці студент реально вчиться любити і розуміти дітей, сприймати їх такими, якими вони є, виробити в собі терплячість, відповідальність, почуття обов'язку. Працюючи з дітьми, студенти розуміють: щоб стати гарним вчителем чи вихователем, потрібно постійно займатися самоосвітою і самовихованням, оскільки одержані у процесі навчання знання та важливі професійно-значущі якості потребують постійного розвитку, прагнення неухильно рухатися до побудови інформаційного суспільства, оволодівати компетенціями ХХІ століття, вихованням медіа-грамотності та ставати лідером на ринку праці.

Офіційний сайт Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА" ХОР. Тех.підтримка Абасалієва О..

Разроблено в Divine Draft