Красноградський коледж КЗ "ХГПА" ХОР

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Червень » 2 » Запит Харківської обласної громадської організації "ЄВРОСОЦІУМ"
07:46
Запит Харківської обласної громадської організації "ЄВРОСОЦІУМ"
Харківська обласна громадська організація «Євросоціум» є громадською організацією ( далі – ХОГО «Євросоціум»), що має статус юридичної особи та легалізована у встановленому законодавством порядку. Діяльність нашої організації спрямована на утвердження в Україні принципів вільної ринкової економіки, верховенства права встановленню підприємництво як провідної сили розвитку суспільства, взаємовідносинами з органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування та з іншими установами, організаціями, тощо.
Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), просимо надати повну інформацію із додаванням підтверджуючих документів з наступних питань ( за останні три роки):
1. Про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси ( структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо), розмежування  прав керівних посад закладу та його структурних підрозділів (Статут, положення, ліцензія на освітню діяльність, сертифікат на освітню діяльність із додатками, інш.).;
          2. ке майно закріплено за закладом на правах оперативного відання та праві власності (будівлі, споруди, майнові комплекси, обладнання, а також інше необхідне майно). Законність користування закладом земельними ділянками, сума орендної палати, чи існує заборгованість. Чи створені власні або використовуються за договором інші матеріально-технічні бази для проведення навчально-виробничої практики осіб, які навчаються у вищих
навчальних закладах, а також для власної господарської діяльності;                                 
         3. які встановлені пільги в оподаткуванні., сплаті платежів, митних зборів та інш;
        4. отримані закладом кошти і матеріальні    цінності від органів державної влади, підприємств, установ, організацій (в тому числі благодійних) та фізичних осіб;
        5.  яка фінансово-господарська діяльність  здійснюється закладом;
        6. яким чином розвинена та розвивається власна соніапьно-побутова база, мережа спортивно-оздоровчнх, лікувально-профілактичних та культур-них закладів;
        7. про капітальне будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонти основних фондів на умовах підряду або господарським способом, яке проводилось закладом. Надати акти приймання виконаних робіт та акти державних органів про приймання в експлуатацію об’єктів, вказати, коли органами Держказначейства перераховувалися кошти на ці потреби та в якій сумі по кожному  акту виконаних робіт окремо;
       8. сума коштів спрямованих на будівництво або благоустрій соціально-побутових об'єктів, а також на соціальну підтримку педагогічних, науково-педагогічних та інших категорій працівників вищих навчальних  закладів та осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах;
         9. яке майно та кому передано в оренду, підстава, сума оренди, існуюча заборгованість по оренді, вжиті закладом заходи по стягненню суми заборгованості;
       10. яким чином здійснюється охорона майка закладу, чи укладені договори охорони, якщо так, з ким, на який термін, сума охоронних послуг, якого майна;
       11.  чи  існувала/існує заборгованість  по  виплатам  заробітної  плати,  стипендій,  інших  виплатам,  сума заборгованості;
       12. майно, яке заклад орендує, яке майно, підстава для оренди, у кого, сума оренди;
        13.  витрачено закладом коштів на забезпечення керівних працівників (відрядження, ремонт кабінету, витрати на автомобіль, видавництво та інш., а також отримано заробітної плати, допомоги, премій);
        14. чи перебували/перебувають на балансі закладу гуртожитки, вказати які відчужені закладом (кому, підстава, на яку суму). Також вказати інше майно, яке відчужено закладом (кому, підстава, на яку суму);
        15. розмір плати за весь строк навчання або за надання додаткових освітніх послуг, встановлених навчальним закладом. Розмір плати за надання фізичним та юридичним особам платних послуг (кому, які послуги), коли та на якій підставі змінювались, сума заборгованості перед закладом, вжиті закладом заходи, спрямовані на стягнення існуючої заборгованості, які структурні підрозділи створені закладом для надання платних послуг (які, коли створені, форма та умови оплати праці працівників підрозділу);
        16. розмір стипендії за вказаний період, а також загальну суму доплат  за науковий ступінь кандидата наук або доктора наук;
        17. яким чином виконувалося державне   замовлення, в тому числі   на   підготовку   наукових   і науково-педагогічних.   Яким   чином   закладом   відслідковується   вимога   чинного   законодавства   щодо   обов'язковості
відпрацювання випускниками у державних органах, установах, організаціях 3-х років, кількість випускників, які не відпрацювали встановлений 3-річний термін, сума збитків державі, вжиті закладом заходи щодо стягнення з таких
випускників коштів, витрачених на їх навчання державою;
        18. суми коштів, які надійшли як плата за надані послуги, отримані від додаткової (господарської) діяльності, як плата за оренду майна, надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна, як благодійні внески, фанти, дарунки, в рамках державних програм, отримані від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, отримані від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, інші надходження, в тому числі спеціального фонду;
          19.  чи  створено  органи   студентського  самоврядування,  яким   чином  та  в  якому  обсязі   проводиться фінансування студентського самоврядування, їх використання своїх завдань і повноважень, вказати суми та на які саме потреби використані кошти;
        20. які конкурсні торги на закупівлю товарів робіт та послуг (тендерні закупівлі) проводив Ваш заклад та на які  цілі,  копії протоколів  розкриття  відповідних  процедур, річний  план закупівель,  підтверджуючі  документи проходження навчання або перенавчання членами комітету конкурсних торгів (тендерного комітету);
         21. кількість проведених процедур закупівель (запити цінових пропозицій, відкриті торги, закупівля у одного учасника, інше), загальна вартість укладених договорів вартість за одиницю продукцію за кожним договором, вказати у якого суб’єкта господарювання та загальну суму.
Переглядів: 509 | Додав: koledg
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту