Красноградський коледж КЗ "ХГПА" ХОР

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчально-виробнича практика

Керівник: Кіяшко Людмила Іванівна

Головним сьогоднішнім завданням стало формування
компетентних людей – таких людей, які були б
здатні застосувати свої знання в умовах, що
змінюються, … і чия основна компетенція полягає в
умінні включатися в постійне самонавчання

впродовж усього життя.
М.Ш. Ноулз

Педагогічна практика у базових закладах є обов'язковим компонентом процесу фахової підготовки майбутніх педагогів, важливим етапом їхнього професійного зростання. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв'язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь студентів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності.

  • практичної підготовки студентів у коледжі має наскрізний характер. Проходження студентами різних видів практик здійснюється протягом усього періоду навчання, починаючи з другого курсу.

Її безперервність та послідовність впродовж кількох років навчання дозволяє майбутнім педагогам відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня - «молодший спеціаліст» - здобувати необхідний і достатній обсяг практичних знань і умінь.

Ефективність педагогічної практики залежить від дотримання таких умов: теоретична обґрунтованість системи підготовки студентів до практики, її навчальний і виховний характер, комплексний підхід до визначення завдань, змісту, форм і методів організації та проведення практики, забезпечення наступності та системності на різних етапах її проведення.

Основною метою педагогічної практики є оволодіння студентами сучасними методами, формами професійної діяльності; формування професійних умінь і навичок, необхідних для самостійного вирішення педагогічних завдань в умовах реального освітнього процесу; виховання потреби систематичного професійного самовдосконалення.

Педагогічна практика – найважливіша складова професійної підготовки майбутніх вчителів та вихователів. Успіх практичної підготовки студентів багато в чому залежить від співдружності, співпраці коледжу з базовими освітніми закладами.

Базами для проходження навчально-виробничої практики студентів коледжу є:

1. Красноградська ЗЗСО №1 ім. О. І. Копиленка Красноградської районної державної адміністрації Харківської області.

2. Красноградський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) № 2 Красноградської районної ради Харківської області.

3. Красноградський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) № 3 Красноградської районної ради Харківської області.

4. Красноградський багатопрофільний ліцей Красноградської районної ради Харківської області.

5. Красноградська гімназія «Гранд» Красноградської районної ради Харківської області.

6. Наталинський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області.

7. Піщанський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області.

8. Красноградський дошкільний навчальний заклад № 17 Красноградської міської ради Харківської області

9. Красноградський дошкільний навчальний заклад № 5 Красноградської міської ради Харківської області

    

  

У процесі активної практичної діяльності студенти оволодівають таємницями професії. Всебічну допомогу студентам надають методисти з певного виду практики, викладачі-предметники, наставники груп. У нагоді стає кабінет навчально-виробничої практики, де студенти можуть скористатися необхідною науково-методичною та онлайн-інформацією, літературою, навчально-методичними комплексами викладачів з певного питання.

   

Основними видами практик для студентів педагогічних спеціальностей є:

  • позакласна виховна робота, у процесі якої студенти виконують обов'язки класного керівника, педагога-організатора, проводять позакласні заходи, такі як брейн-ринг, «Казкова вікторина», спортивні змагання, тематичні виховні години «Україна – ти моя країна», «Держані та національні символи України» і т.п.

  • практика «Пробні уроки і заняття» (на ІІІ-ІV курсах), під час якої студенти готують і проводять уроки та заняття з різноманітних предметів згідно програм початкової школи, демонструючи отримані теоретичні знання з методик викладання предметів та уміння їх застосовувати на практиці;

  • літня педагогічна практика (після закінчення ІІІ курсу) – особливий, повністю самостійний вид практики, де студенти втілюють найсучасніші педагогічні ідеї, роблять різноманітним, творчим і цікавим дозвілля дітей різного віку в умовах літнього відпочинку, серед проведених заходів – спортивні змагання, конкурси талантів, інтелекту, моди та краси, тематичні вечори відпочинку. За творчу і самовіддану роботу студенти керівництвом таборів щороку нагороджуються подяками і грамотами, а найголовніше – їх чекають в цьому таборі і наступного року;

  • підсумковий вид практики – переддипломна педагогічна практика (останній семестр ІV курсу). Студенти працюють на місці вчителів початкових класів, трудового навчання та інформатики, фізичної культури, вихователя дитячого садочка, демонструючи рівень набутих у коледжі знань і умінь.

  

 

 

Уже традицією в коледжі стало проведення конкурсу педагогічної майстерності «Я іду до професії».

  

  

Під час підготовки студентів-практикантів до виконання завдань різних видів практичної підготовки методисти орієнтують їх на застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та технічних можливостей баз педагогічної практики.

В останні роки в коледжі з'явилась така форма організації педагогічної практики як дні відкритої практики.

  

  

Система організації практики у різних її формах, видах, а також якісне керівництво з боку досвідчених викладачів-методистів, забезпечує послідовність та неперервність практичної підготовки, сприяє професійному становленню майбутніх фахівців. Саме на практиці студент реально вчиться любити і розуміти дітей, сприймати їх такими, якими вони є, виробити в собі терплячість, відповідальність, почуття обов'язку. Працюючи з дітьми, студенти розуміють: щоб стати гарним вчителем чи вихователем, потрібно постійно займатися самоосвітою і самовихованням, оскільки одержані у процесі навчання знання та важливі професійно-значущі якості потребують постійного розвитку, прагнення неухильно рухатися до побудови інформаційного суспільства, оволодівати компетенціями ХХІ століття, вихованням медіа-грамотності та ставати лідером на ринку праці.

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту