Субота, 29.07.2017, 13:52
Красноградський коледж КЗ "ХГПА" ХОР
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Педагогічна преса України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія

У навчально-виховному процесі закладу ключове значення має практична підготовка, яка має чітку систему, що забезпечує безперервний процес формування майбутнього фахівця. У структуру цієї системи входять такі важливі елементи, як:

-    організація практики, яка закладає фундамент її якісного та ефективного проходження;

-    реалізація цілей і завдань усіх видів практичного навчання згідно планів і програм з кожної спеціальності;

-    контроль за станом практичної підготовки;

-    оцінка умінь і навичок студентів - практикантів;

-    подальше спостереження за професійним становленням молодого спеціаліста в процесі самостійної діяльності.

У коледжі створена належна матеріальна база для проходження практичного навчання з усіх спеціальностей. Складовою частиною кожного навчального кабінету є розділ "На допомогу студенту-практиканту", обладнані спортивний комплекс і майстерні. З кожного виду практики розроблено методичне забезпечення. Базами для практичного навчання є кращі дошкільні заклади, загальноосвітні школи, навчально-виховні комплекси, багатопрофільний ліцей, гімназія, школа естетичного виховання, дитяча (юнацька) спортивна школа.

Матеріальна база цих навчальних закладів відповідає проведенню практики, створені відповідні умови для роботи практикантів. Для проведення літньої практики в оздоровчих таборах студенти мають можливість виїхати в табори різного спрямування: загальнооздоровчі, санаторні, туристичні, праці та відпочинку, спортивні, тощо, де вони не тільки відпрацьовують свій час, але й багато з них залишаються працювати по 2 і навіть три зміни.

Безперервність практичного навчання забезпечується з II курсу, коли студенти починають поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Відмінною особливістю побудови педагогічної практики є інтегративний її характер, суть якого зводиться до того, що формування професійних умінь займає тривалий час і здійснюється шляхом поступового набуття прийомів І дій, які з року в рік ускладнюються.

З молодших курсів формуються такі педагогічні якості, як уміння спостерігати та аналізувати поведінку та діяльність дошкільнят і учнів, здійснювати діагностику їх розвитку і вихованості, а на старших курсах студенти-практиканти вивчають індивідуальні та вікові особливості дітей, вчаться планувати, організовувати і проводити роботу в групі, класі, з батьками. У кінцевому результаті набуті в процесі практичної діяльності уміння і навички інтегруються в узагальнену професійну здібність - здійснювати навчально-виховний процес на робочому місці вихователя, вчителя.

            Заключний етап професійної підготовки спеціаліста - це переддипломна практика. До її проходження випускники готуються з початку навчального року. Вони заздалегідь знайомляться з місцем: роботи, вивчають класний колектив чи дошкільну групу, підбирають потрібні навчальні посібники, вивчають програму практики. Протягом переддипломної практики завершується збір необхідного матеріалу для написання курсової роботи.

Таким чином, педагогічна практика - це своєрідний екзамен не лише з теоретичної, але й з практичної підготовки студента, який він складає перед дошкільнятами, учнями, учителями, батьками і самим собою.

Червоною ниткою через практичне оволодіння професійною майстерністю проходить процес розвитку у студентів самостійності, активної творчості та ініціативи, що допоможе їм в подальшій роботі легко включитись у педагогічну діяльність і стати висококваліфікованим спеціалістом. Формуванню цих якостей сприяють організовані в коледжі творчі групи та студентське наукове товариство, головною метою яких є надання всебічної допомоги студентам у досягненні високого професіоналізму.

Значна частина курсових робіт пов'язана з проходженням педагогічної практики і носить дослідницько-пошуковий характер. Вивчаються різні аспекти навчання і виховання. Проблемами для дослідження можуть бути: "Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду", "Екологічні проблеми сучасної цивілізації", "Робота з обдарованими дітьми дошкільного віку ,   Нестандартний урок у початковій школі  та ш.

Через засідання наукового товариства та творчих груп приймаються конкретні рішення, методичні рекомендації, які втілюються в педагогічний процес дошкільного закладу, загальноосвітньої школи.

Підсумки кожного виду практики закінчуються проведенням заліку, підсумковою конференцією. Обов'язковою частиною таких заходів є оформлення виставки "Вісті з практики". Започатковане запрошення студентів молодших курсів з метою попереднього ознайомлення зі змістом практики, присутні представники баз практики, методисти коледжу.

Традиційним у закладі є завершальний етап практичного навчання -проведення конкурсу педагогічної майстерності "Я іду до професії", в якому беруть участь студенти випускних груп.. У конкурсі є постійні види змагань, такі як "Гімн професії", "Ерудит", і змінні: інсценізація казки або класичного твору, аналіз фрагменту уроку, ділова гра, "Оживи картину". У склад журі запрошуються досвідчені вихователі дошкільних закладів, учителі шкіл, випускники коледжу. Захід цікавий, масовий, привертає увагу не тільки студентів, але й учнів шкіл.

З метою залучення до навчання в закладі традиційно проводиться День відкритих дверей та свято зустрічі з випускниками.

Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наше опитування
Форма входу
Пошук
Пошук
Красноградський коледж КЗ "Харківська гуманітарно - педагогічна академія" ХОР